• تلفن تماس : 0873111
  • تماس : 08734222224 - 08734222226
  • تماس : 09188888956 - 09188888534
      • با خرید این محصول 171 امتیاز می‌گیرید (سکه ‎۱۷۱٬۰۰۰ تومان) ! سوال
      • تنها به اعضای سایت تعلق می‌گیرد. ممکن است پس از ورود میزان امتیاز متفاوت باشد.

    Product was successfully added to your shopping cart.
    سینما خانگی SONY HOME THEATRE SYSTEM E4100
    سینما خانگی سونی 1000 وات SONY HOME THEATRE SYSTEM E4100
    ‎ناموجود

    (ناموجود)

    • عکس سینما خانگی سونی 1000 وات SONY HOME THEATRE SYSTEM E4100 تصویر عکس سینما خانگی سونی 1000 وات SONY HOME THEATRE SYSTEM E4100 تصویر
    • عکس سینما خانگی سونی 1000 وات SONY HOME THEATRE SYSTEM E4100 تصویر عکس سینما خانگی سونی 1000 وات SONY HOME THEATRE SYSTEM E4100 تصویر
    • عکس سینما خانگی سونی 1000 وات SONY HOME THEATRE SYSTEM E4100 تصویر عکس سینما خانگی سونی 1000 وات SONY HOME THEATRE SYSTEM E4100 تصویر
    • عکس سینما خانگی سونی 1000 وات SONY HOME THEATRE SYSTEM E4100 تصویر عکس سینما خانگی سونی 1000 وات SONY HOME THEATRE SYSTEM E4100 تصویر

    سینما خانگی سونی 1000 وات SONY HOME THEATRE SYSTEM E4100

    SONY HOME THEATER 1000 W BLU-RAY BLUETOOTH E4100

    بازنگری سریع



    • فناوری دالبی دیجیتال

    • اتصال از طریق بلوتوث

    • پورت HDMI و USB

    • توان خروجی 1000 وات

    • مجهز به وای فای داخلی

    • دارای قابلیت Surround

    • دارای خروجی اپتیکال

    • جک 3.5 میلی‌متری صدا

    • پشتیبانی از حالت 3D

    • قابلیت نصب بر روی دیوار




    دسترسی: ناموجود

    ‎ناموجود

    معرفی کوتاه سینمای خانگی سونی 1000 وات SONY HOME THEATER E4100





    سینما خانگی جدید ترین سیستم صوتی و تصویری می باشد که به تازگی در بین مردم رواج پیدا کرده و تاثیر به سزایی روی زندگی ان ها گذاشته است. این دستگاه برای ایجاد سینمایی کوچک در خانه ایجاد شده که شوق و هیجان بسیار زیادی را ایجاد می کند. دیدن فیلم و سریال با صدای بسیار بلند تجربه ی حضور در سینما را به شما می بخشد. با داشتن سینما خانگی می توانید بهترین لحظات را با نگاه کردن سریال و انجام دادن بازی در کنار خانواده تان سپری کنید. در هنگام خرید این دستگاه با برند های زیادی مواجه می شوید که انتخاب را سخت تر می کنند. یکی از بهترین تولید کنندگان این محصول شرکت سونی می باشد که با تولید زیباترین و با کیفیت ترین محصولات در صدر جدول قرار گرفته است. یکی از شگفت انگیز ترین سینما خانگی های سونی مدل BDV-E4100 می باشد که با کیفیت فوق العاده اش در دنیای تکنولوژی فرمان روایی می کند. با توان خروجی 1000 واتی این دستگاه در هنگام نگاه کردن فیلم و سریال غرق ان ها خواهید شد. با بهره گیری از قابلیت بلوری تصاویر را با کیفیت فول اچ دی FULL HD مشاهده کنید. از طریق NFC یا بلوتوث می توانید به گوشی و تبلت متصل شوید و فیلم و عکس های ذخیره شده ی روی موبایلتان را با صدای بسیار بلند ببینید.
    این سینما خانگی از طریق وای فای داخلی امکان اتصال به اینترنت را فراهم کرده که با استفاده از ان می توان در صفحات وب به گشت و گذار بپردازید و داده هایتان را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید. سینما خانگی E4100 با مجهز بودن به پورت USB این امکان را به شما می دهد که تصاویر مورد علاقه تان را روی فلش مموری یا هارد اکسرنال ضبط کنید و هر موقع که دوست داشتید ان را ببینید. برای اتصال این دستگاه به تلویزیون یک عدد پورت HDMI و یک خروجی اپتیکال طراحی شده است. با این سینما خانگی 5.1 کاناله موسیقی های مورد علاقه تان را با صدایی باورنکردنی گوش دهید و به اوج هیجان دست یابید. سونی در سینما خانگی E4100 فناوری دالبی دیجتال « Dolby Digital» را قرار داده که صدا را از هم جدا می نماید و کمک می کند که خیلی واضح و دقیق تر صدا را بشنوید. این مدل با داشتن رنگ نقره ای بسیار زیباست و با دارا بودن دو بلندگوی بلند، دو بلندگو کوچک و یک بلندگو مرکزی نمایی زیبا را به وجود می اورد. E4100 مصرف برق خیلی کمی دارد به طوری که در هنگام کار میزان مصرف انرژی ان به 250 وات می رسد. اگر شما هم خواستار صدای بلند هستید و می خواهید که موسیقی های مورد علاقه تان را با صدایی بسیار بلند گوش دهید حتما این سینما خانگی را خریداری کنید. مدل E4100 با تولید صدای بسیار بلند رنگ تازه ای به مهمانی و جشن تولد ها می دهد.


    جزییات

    نقد و بررسی

    شرکت های زیادی در زمینه تولید دستگاه های صوتی تصویری فعالیت گسترده دارند و نقش سونی را در این میان نمی توان نادیده گرفت. این کمپانی با تولید سینما خانگی BDV-E4100 محصولی دیگر به محصولات شگفت انگیزش اضافه کرد. این سینماخانگی 1000 وات قدرت خروجی صدا دارد و از سیستم صوتی 5.1 کاناله بهره می برد. در این مطلب می خواهیم به بررسی ویژگی ها و فواید خرید سینما خانگی BDV-E4100 بپردازیم لطفاً با ما همراه باشید

    طراحی و ساختار سینما خانگی

    سینما خانگی در کنار تلویزیون قرار داده می شود، و برای این که در معرض دید است باید در کنار کارایی زیبایی فوق العاده ای داشته باشد. تولید کنندگان سعی کرده اند که دستگاهی جمع و جور و زیبا را به تولید برسانند که باعث زیباتر شدن اتاق نشیمن بگردد. شرکت سونی نهایت دقت خود را به کار برده تا بتواند زیبا ترین محصولات را عرضه کند که موفق هم شده و جای خود را به خوبی در دل کاربران باز کرده است. با نگاه کردن سینما خانگی E4100 به خوش سلیقه بودن سونی پی خواهید برد. قطعات بزرگ و کوچک مستطیلی شکل در کنار هم با دارا بودن رنگ مشکی زیبایی فوق العاده ای ایجاد کرده اند و جلوه ای لوکس و زیبا را در هر خانه ای ایجاد می کنند. دو عدد اسپیکر بزرگ و دو عدد اسپیکر کوچک همراه با یک ساب ووفر و یک دستگاه بلوری مجموعه ی تشکیل دهنده ی سینما خانگی E4100 هستند. پایه های دایره ای شکل اسپیکر های بلند را ثابت نگه داشته اند و زیبایی فوق العاده ای به ان بخشیده اند. این دستگاه از ورودی و خروجی های بسیار زیادی برخوردار است که با استفاده از ان ها به صورت سیمی می توان به تلویزیون و سایر دستگاه ها وصل شد. بلندگوی عقب دارای ابعاد 91×205×90 میلی متر و حجم 0.62 هستند و ابعاد بلندگوی جلو هم 100×650×100 میلی متر با وزنی معادل 1.3 کیلو گرم می باشد، که فضای زیادی را به خود اختصاص می دهند. ساب ووفر هم دارای اندازه ی 230×370×350 میلی متر ست و وزن ان تقریبا 5.8 کیلوگرم می باشد. این دستگاه با قرار گرفتن در کنار تلویزیون زیبایی خاصی را به وجود می اورد و هر فردی را مجذوب خود می کند.

    این سینما خانگی 5.1 کاناله با توان 1000 وات صدایی بسیار قدرتمند را تولید می کند.

    با وجود این که تلویزیون ها پیشرفت چشم گیری به خود دیده اند اما کیفیت صدا باز هم در ان ها خیلی بالا نیست از این رو تولید کنندگان سعی کرده اند که دستگاه های جانبی برای تقویت صدا را تولید نمایند. سینما خانگی یکی از بهترین دستگاه های تولیدی است که میزان صدای تلویزیون را افزایش می دهد. دیدن فیلم و سریال به ویژه فیلم های اکشن با صدای بلند چندین برابر شوق و هیجان بیشتری دارد، با خرید یک سینما خانگی می توانید صدای تلویزیون را افزایش دهید و همراه دوستان به انجام دادن بازی یا نگاه کردن فیلم با صدای بلند بپردازید. مدل E4100 با استفاده از چهار اسپیکر و یک عدد ساب ووفر 1000 وات صدا تولید می نماید و از طریق ان می توانید خانه ی خود را به یک استدیو تبدیل کنید.

    سیستم صوتی سینما خانگی

    سونی سینما خانگی E4100 را به صورتی طراحی کرده که می توان از طریق ان به صورت سیمی و بدون سیم به سایر دستگاه ها وصل شد. با داشتن این سینما خانگی به وسیله ی قابلیت بلوتوث می توانید به دستگاه هایی هم چون تبلت و گوشی وصل شوید. و با بهره گیری از وای فای داخلی داده یتان را به اشتراک بگذارید یا از طریق مرورگر اینترنتی مطالب مورد نظرتان را سرچ کنید. این سینما خانگی با داشتن پورت USB این امکان را فراهم کرده که فیلم و عکس های پخش شده را حین تماشا روی حافظه ی جانبی از جمله فلش مموری و هارد اکسترنال ذخیره کنید و در هر زمان دیگری ان ها را دوباره ببینید. سینما خانگی E4100 از طریق درگاه های HDMI و اپتیکال به تلویزیون وصل می شود که با استفاده از ان می توانید فیلم و موسیقی هایی را که دوست دارید با صدای بلند گوش دهید و به اوج هیجان و شادی دست پیدا کنید.

    درگاه های ارتباطی سینما خانگی

    سینما خانگی E4100 این امکان را به شما می دهد که به دنیای مجازی سفر کنید و فیلم و عکس های مورد علاقه ی خود را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید.

    Dolby Digital

    شرکت سونی با تولید جدید ترین فناوری ها در محصولاتش در دنیای تکنولوژی همیشه پیشتاز بوده است. طراحان این شرکت برای دست یابی به صدایی ایده ال در سینما خانگی E4100 فناوری دالبی دیجتال Dolby Digital را طراحی کرده اند که با استفاده از ان تجربه ی جدیدی از دیدن فیلم و سریال را به دست خواهید اورد. این فناوری صدا را از هم تفکیک می کند و ان را واضح و دقیق به گوش کاربران می رساند و در هنگام گوش دادن به موسیقی یا نگاه کردن فیلم به هیچ عنوان صداهای اضافی را نمی شنوید. سینما خانگی E4100 مجهز به حالت Surround است که صداهای پخش شده را به سه بعدی تبدیل می کند و هیجان خیلی بیشتری را به کاربران می دهد.

    از طریق فرمت های صوتی MP3 و WMA صدای های مختلفی ایجاد شده و پخش می گردد.

    سینما خانگی با وجود این که مدت زیادی از تولیدش نمی گذرد اما همانند تلویزیون محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد و هر کسی دوست دارد این وسیله را در خانه داشته باشد. این دستگاه دارای تنوع بسیار زیادی است و در هنگام خرید کاربران را سرد در گم می کند. اگر شما هم نمی دانید چه نوع سینما خانگی را بخرید، و به دنبال یک برند مناسب با امکانات ویژه هستید پیشنهاد ما به شما مدل E4100 از برند سونی است. ما در این صفحه به نقد و برسی این محصول پرداخته ایم، ولی در کل این سینما خانگی 5.1 کاناله توان خروجی صدای خیلی عالی یعنی 1000 وات را دارد و نگاه کردن فیلم و گوش دادن به موسیقی با چنین صدایی شما را به اوج هیجان می رساند. وجود فناوری های پیشرفته هم چون دالبی دیجیتال از ایجاد صداهای اضافی جلوگیری می کند و در نتیجه شما همواره صدایی واضح و دقیق را می شنوید. با داشتن پورت های متنوعی هم چون HDMI و NFC می توانید به تلویزیون و هر نوع دستگاه دیگری وصل شوید و با بهره گیری از وای داخلی داده هایتان را در فضای مجازی به اشتراک بگذارید. مدل E4100 با رنگ مشکی زیبایی فوق العاده ای دارد و در کنار کارایی منحصر به فردش نمایی شیک و زیبا را ایجاد می کند.

    عمومی

    برند sony
    کشور سازنده مالزی
    انتخاب رنگ مشکی

    مشخصات کلی

    نام مدل E4100
    نوع دستگاه سینمای خانگی بلوری

    مشخصات اسپیکر‌ها

    قدرت خروجی کل 1000 وات
    تعداد کانال 5.1 کاناله
    تعداد بلندگو 4 عدد
    تعداد ساب ووفر 1 عدد

    ویژگی های صوتی

    دالبی دیجیتال
    حالت‌های صدا حالت خودکار تقویت کننده دیجیتال موسیقی حالت فیلم حالت موسیقی حالت فوتبال حالت شب

    ارتباطات

    وای فای دارد
    Wi-Fi Direct دارد
    NFC دارد
    بلوتوث دارد

    پورت ها

    تعداد HDMI 1
    پورت HDMI دارد
    تعداد USB 1
    پورت USB دارد
    خروجی صوتی دیجیتال (Optical) دارد
    پورت صدای آنالوگ دارد
    جک 3.5 میلی‌متری صدا دارد

    مشخصات صفحه نمایش

    صفحه نمایش دارد
    نوع صفحه نمایش LED

    سایر ویژگی ها

    سه بعدی دارد
    Blu-Ray دارد
    قابلیت ضبط دارد
    قابلیت اتصال به اینترنت دارد
    مرورگر اینترنت دارد
    قابلیت نصب بر روی دیوار دارد
    حالت خواب دارد

    مشخصات پخش صوت و تصوير

    فرمت صوتی AAC, DTS, LPCM, MP3, MPEG-2 AUDIO, WMA9 STANDARD

    مصرف انرژی

    مصرف انرژی 250 کیلو وات ساعت
    مصرف برق در حالت آماده به کار 0.4 وات
    صرفه جویی در مصرف انرژی دارد

    مشخصات فیزیکی

    رنگ بدنه مشکی
    ابعاد بلندگوی جلو 100×650×100 میلی‌متر
    ابعاد بلندگوی مرکزی 240×90×85 میلی متر
    ابعاد بلندگوی عقب 91×205×90 میلی‌متر
    ابعاد ساب‌ووفر 230×370×350 میلی‌متر
    ابعاد 296×505×430 میلی متر

    اقلام همراه

    اقلام همراه دفترچه راهنما, ریموت کنترل, باتری برای ریموت کنترل, کابل HDMI, کابل اپتیکال , آنتن رادیو, براکت دیواری

    برچسب‌های محصول

    برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.

    1. مدلی از شرکت سونی review by سروش میر ابادی on مرداد ۱۳۹۶
      کیفیت ساخت
      نوآوری و خلاقیت
      طراحی ظاهری
      امکانات و قابلیت
      ارزش خرید در قیمت

      این سینما خانگی کیفیت خیلی خوبی دارد ولی رنگ مشکی ان را دوست ندارم.

    2. کیفیت بالا review by آریا سرخوش on مرداد ۱۳۹۶
      نوآوری و خلاقیت
      طراحی ظاهری
      امکانات و قابلیت
      ارزش خرید در قیمت
      کیفیت ساخت

      سینما خانگی E4100 را از بانه دات کام خریدم و از ان خیلی راضی ام پیشنهاد می کنم حتما خریداری کنید.

    3. صدای قدرتمند review by ترابی on مرداد ۱۳۹۶
      طراحی ظاهری
      امکانات و قابلیت
      ارزش خرید در قیمت
      کیفیت ساخت
      نوآوری و خلاقیت

      تعدا بلندگوهای این مدل زیاد است و صدای خیلی بلندی تولید می کنند ولی مکان زیادی را به خود اختصاص می دهد.

    4. سینما خانگی review by آرمان فر on مرداد ۱۳۹۶
      امکانات و قابلیت
      ارزش خرید در قیمت
      کیفیت ساخت
      نوآوری و خلاقیت
      طراحی ظاهری

      تلویزیون من 15 وات صدا تولید می کند برای همین این سینما خانگی را خریدم و از کیفیت صدای ان واقعا راضی ام.

    نظر خودتان را بنویسید

    شما به این محصول چه امتیازی می‌دهید؟ *

      ۱ ستاره ۲ ستاره ۳ ستاره ۴ ستاره ۵ ستاره
    نوآوری و خلاقیت
    طراحی ظاهری
    امکانات و قابلیت
    کیفیت ساخت
    ارزش خرید در قیمت
    10 پرسش

    پرسش‌های محصول

    مرتب سازی ASC
    پرسش
    توسط : مهرداد در آذر ۱۳۹۹
    ایا قیمت های سایت به روز هستند ؟ اگر نه چجوری قیمت روز رو داشته باشیم ؟
    224
    پرسش
    توسط : هما در دی ۱۴۰۰
    ارسالتون چند روزه است ؟
    83
    پرسش
    توسط : حامد در آذر ۱۴۰۰
    سلام نحوه خرید از سایت فروشگاه چگونه است ؟
    78
    پرسش
    توسط : حمید در آبان ۱۴۰۰
    آیا ارسال کالا به وسیله سیستم تیپاکس را هم دارید ؟
    77
    پرسش
    توسط : عباس در تیر ۱۴۰۰
    سلام آیا اقساطی هم میشه خرید کرد ؟
    56
    پرسش
    توسط : اسماعیل در آبان ۱۴۰۰
    سلام ببخشید منظور از رمزیکبارمصرف چیست مگرنمی فرمایید پرداخت درب منزل است؟
    53
    پرسش
    توسط : علی تلخابی در آذر ۱۳۹۹
    سلام امروز جمعه هستش خرید کنیم مشکلی ایجاد نمیشه؟؟؟ باعرض معذرت کاربر جدید هستم .
    51
    پرسش
    توسط : شاپوررضا والی زاده در تیر ۱۴۰۰
    آیا امکان تخفیف در محصولاتتون رو هم دارید ؟
    47
    پرسش
    توسط : ادی در شهریور ۱۴۰۱
    آیا خرید از سایت قابل اعتماد هست ؟
    35
    پرسش
    توسط : Ali Abdi در دی ۱۳۹۹
    خسته نباشید میخواستم بدونم که شما این محصول رو از خود بانه میفرستید یا انبار تو تهران دارید چون میخوام که اگه شد امروز ساعت یک شفارش بدم تا شب به دستم برسه ممنون میشم اگه بگید
    26
    برای خرید ؛ محصول خود را در سایت ثبت کرده و « حتما قبل از پرداخت وجه برای اطلاع از قیمت روز » تماس بگیرید.


    با « افزودن به سبد خرید » کالا را ثبت سفارش نمایید و اقدام به تسویه کنید.


    با واحد فروش و مشاوره رایگان تماس بگیرید« 08734222226 - 0873111 »ضمن مشاوره و راهنمایی خرید کنید.


    تماس یا تلگرام و واتساپ « باکس سبز رنگ و آبی رنگ زیر» درخواست مشاوره کنید.



    فروشگاه اینترنتی بانه دات کام با استناد به امتیازات زیر ، اطمینان و آسودگی در خرید اینترنتی را فراهم کرده است.


    فروشگاه baneeh.com در تاریخ 18 آبان 1381 دامنه آن به ثبت رسید و وب سایت بارگزاری شد ؛ بعد از آن با کسب افتخاراتی چون ثبت شرکت و استارتاپ برتر استان ؛ کارآفرین برتر ؛ کاندید برترین فروشگاه آنلاین جشنواره وب و موبایل ایران ؛ عضو اتحادیه کشوری کسب و کار های مجازی ؛ دریافت نماد اعتماد دوستاره از وزارت صنعت و معدن و تجارت ؛ و نماد ساماندهی وزارت ارشاد ؛ پروانه کسب ؛ معارفه بانه دات کام به حضور وزیر ارتباطات دکتر آذری جهرمی ؛ مصاحبه و پخش زنده صدا و سیمای مهاباد و معرفی به عنوان یکی از یکصد برند مشتری مدار و دریافت ایزوی مشتری مداری و... که در ادامه هر کدام را برای شما توضیح داده ایم؛ به راحتی می توانید به بانه دات کام اطمینان کنید .

    office-2
    office-1
    office-4
    office-2
    office-2
    office-2
    office-2
    office-3
    office-2
    office-4
    office-2
    office-2

    به واسطه ارسال فوق سریع 24 ساعته و دریافت وجه در منزل بعد از تست و ارسال کالای 100 درصد اصل با کمترین قیمت رقابتی شما بهترین خرید را تجربه خواهید کرد.

    nimlook