• تلفن تماس : 0873111
  • تماس : 08734222224 - 08734222226
  • تماس : 09188888956 - 09188888534
      • با خرید این محصول 9 امتیاز می‌گیرید (سکه ‎۹٬۰۰۰ تومان) ! سوال
      • تنها به اعضای سایت تعلق می‌گیرد. ممکن است پس از ورود میزان امتیاز متفاوت باشد.

    Product was successfully added to your shopping cart.
    سینما خانگی 1000 وات ال جی LG HOME THEATRE DH6630
    سینمای خانگی ال جی 1000 وات LG HOME THEATRE 1000W DH6630
    ‎ناموجود

    (ناموجود)

    • عکس سینمای خانگی ال جی 1000 وات LG HOME THEATRE 1000W DH6630 تصویر عکس سینمای خانگی ال جی 1000 وات LG HOME THEATRE 1000W DH6630 تصویر
    • عکس سینمای خانگی ال جی 1000 وات LG HOME THEATRE 1000W DH6630 تصویر عکس سینمای خانگی ال جی 1000 وات LG HOME THEATRE 1000W DH6630 تصویر
    • عکس سینمای خانگی ال جی 1000 وات LG HOME THEATRE 1000W DH6630 تصویر عکس سینمای خانگی ال جی 1000 وات LG HOME THEATRE 1000W DH6630 تصویر
    • عکس سینمای خانگی ال جی 1000 وات LG HOME THEATRE 1000W DH6630 تصویر عکس سینمای خانگی ال جی 1000 وات LG HOME THEATRE 1000W DH6630 تصویر

    سینمای خانگی ال جی 1000 وات LG HOME THEATRE 1000W DH6630

    LG HOME THEATER SYSTEM DH6630

    بازنگری سریع







    • فناوری دالبی دیجیتال

    • سیستم صوتی 5.1 کاناله

    • پورت های HDMI و USB

    • اتصال از طریق بلوتوث

    • فرکانس رادیویی FM

    • مجهز به قابلیت کارائوکه

    • توان خروجی 1000 وات

    • جک 3.5 میلی‌متری صدا

    • حالت خواب

    • خاموش شدن خودکار
















    دسترسی: ناموجود

    ‎ناموجود

    محصولات مرتبط

    نیم نگاهی به سینما خانگی 1000 وات ال جی LG HOME THEATER SYSTEM DH6630



    ال جی که با تولید محصولات بی نظیرش از جمله یخچال و ماشین لباسشویی همواره به عنوان برترین شرکت شناخته شده است، توانسته در بازار لوازم صوتی و تصویری هم با تولید سینما خانگی های عالی محبوبیت بسیار زیادی را به دست بیاورد. سینما خانگی ها این کمپانی دارای فناوری های بسیار عالی هستند که صدای تلویزیون را بالا می برند و ان را دلنشین می سازند به صورتی که هر کسی از شنیدن موسیقی و نگاه کردن فیلم با صدای سینما خانگی لذت می برد. سینما خانگی DH6630T یکی از با کیفیت ترین مدل های تولیدی ال جی ست. این سینما خانگی از یک عدد ساب ووفر و یک پخش کننده ی بلوری همراه با چهار عدد اسپیکر تشکیل شده که در کنار هم یک سیستم صوتی 5.1 کاناله را به وجود اورده اند. قدرت صوتی این مدل 1000 وات ست و با صدای بسیار بالایش در مهمانی و جشن ها خوشحالی شما را به چندین برابر می رساند.

    DH6630T با دارا بودن فناوری های عالی هم چون دالبی دیجیتال « Dolby Digital » کیفیت صدا را به طرز چشم گیری افزایش داده است به طوری که در هنگام گوش دادن به موسیقی اذیت نمی شوید و از شنیدن اهنگ های مورد علاقه تان لذت می برید. در واقع این سینما خانگی از طریق پورت HDMI به تلویزیون وصل می شود، ولی برای این که بتوان ان را به تلویزیون های قدیمی نیز متصل کرد همراه این پورت الجی یک پورت دیگر هم به نام کامپوزیت در ان طراحی کرده است. از طریق پورت USB می توانید گوشی همراه یا تبلت خود را به سینما خانگی وصل کنید و موسیقی های موجود در گوشی را با صدای بسیار بلند 1000 واتی گوش دهید. سینما خانگی DH6630T از امواج FM نیز پشتیبانی می کند تا علاقه مندان به رادیو بتوانند به برنامه های رادیویی گوش دهند و اوقات خیلی خوبی را سپری نمایند. این مدل از قابلیت کارائوکه برخوردارست که از طریق دو خروجی میکروفون کاربران می توانند میکروفون را به سینما خانگی وصل کنند و اهنگ های مورد علاقه شان را با صدای خود بخوانند. دستگاه بلوری دیسک های DVD و CD را با کیفیت عالی فول اچ دی پخش می کند و تجربه ی جدیدی از دیدن فیلم و سریال را به شما می بخشد. در کنار ویژگی های عالی که DH6630T دارد زیبایی ان واقعا تحسین برانگیز است. رنگ مشکی ان به خوبی در هر اتاقی خود را نمایان می سازد و فضایی بسیار شیک و زیبا را به وجود می اورد.



    نمایش بیشتر
    نمایش کمتر

    جزییات

    طراحی و ساختار سینما خانگی

    طراحی و ساختار

    DH6630T با وقار تمام به بازار امده و زیبایی خود را به رخ تمامی مدل ها می کشد. این سینما خانگی مشکی با طراحی خاصی که دارد از دور نمایان می شود و چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. بلندگوهای ان از قامت بسیار بلندی برخوردارند و همراه با ساب ووفر صدایی معادل 1000 وات را تولید می نمایند. هر یک از اسپیکرها دارای پایه های مربعی اند که هم زیبایی فوق العاده ای دارند و هم ان ها را ثابت نگه داشته اند. بر روی تمامی اجزای این سینما خانگی حرف ال جی و لوگوی ان طراحی شده و از هر فاصله ای می توان فهمید که ساخت شرکت ال جی ست. DH6630T با استفاده از پورت HDMI به وسیله ی کابل به تلویزیون اتصال پیدا می کند و به دلیل این که طول کابل ها بسیار بلند هستند می توان بلندگوها را در کناره های اتاق قرار داد تا صدا به صورت یکنواخت در تمامی قسمت ها پخش شود.

    به علاوه ی درگاه اچ دی ام ای بر روی این سینما خانگی تعداد پورت دیگر از جمله پورت USB ، اپتیکال و خروجی هدفون طراحی شده اند که اتصال را میان دستگاه با تلویزیون و حافظه ی جانبی برقرار می کنند.

    سیستم صوتی

    صدای بالا یکی از مهمترین مواردی است که در هنگام خرید سینما خانگی مورد توجه قرار می گیرد. تلویزیون ها هر روزه پیشرفت چشم گیری پیدا می کنند و فناوری های جدیدتری در ان ها به کار می رود. صدای تلویزیون هم تا اندازه ای پیشرفت کرده ولی پاسخگوش خیلی از افراد نیست، به همین دلیل تولید کنندگان بزرگی هم چون ال جی شروع به ساخت سینما خانگی کرده اند و با استفاده از سینما خانگی های پیشرفته ای که از طرف ان ها تولید شده صدا به طرز شگفت انگیزی بالا می رود. یکی از سینما خانگی های ال جی که قدرت صوتی خیلی بالایی دارد مدل DH6630T می باشد. این سینما خانگی در مجموع 1000 وات صدا تولید می نماید و با گوش دادن به موسیقی هایی با چنین قدرتی می توانید هیجان جشن و مهمانی هایتان را به چندین برابر برسانید. این سینما خانگی مجهز به فناوری دالبی دیجیتال است که باعث جداسازی صداهای مختلف از هم می شود و به کمک ان همیشه صدایی واضح و دقیق به گوش می رسد. رادیو یکی از ان ابزار هایی است که از گذشته ی خیلی دور در بین مردم رواج دارد و تا به امروز هم فراموش نشده و خیلی از افراد علاقه ی زیادی به گوش دادن ان دارند، از این رو ال جی مدل DH6630T را به صورتی طراحی کرده که از امواج FM پشتیبانی می کند و با دریافت این فرکانس می توانید تمامی برنامه های رادیویی را با کیفیت بسیار عالی گوش دهید.

    قابلیت کارائوکه در سینما خانگی

    سینما خانگی DH6630T از فرمت های MPEG2 / VCD / MPEG 1/2 L2 / MP3 / WMA / DVD / Divx نیز پشتیبانی می کند.

    درگاه های ارتباطی

    درگاه های ارتباطی سینما خانگی

    در سینما خانگی DH6630T تعدادی پورت طراحی شده است که هر یک از ان ها وظیفه ی خاص خود را بر عهده دارند و برای اتصال به دستگاهی مختلف به کار می روند. سینما خانگی DH6630T به روش سیمی از طریق پورت HDMI و اپتیکال به تلویزیون وصل می شود و صدای ان را بالا می برد. ال جی برای کسانی که به خواندن موسیقی علاقه دارند در این مدل قابلیت کارائوکه را طراحی کرده است. در صورت استفاده از این فناوری می توان به جک 3.5 میلی متری میکروفون وصل کرد و اهنگ های مورد علاقه ی خود را بخوانید تا دستگاه به شما امتیاز بدهد و تفاوت صدای شما با خواننده معلوم شود. در صورتی هم که خواستید موسیقی یا فیلم های ضبط شده را پخش نمایید، از طریق پورت USB می توانید هر نوع حافظه جانبی هم چون فلش مموری یا هارد اکسترنال را به سینما خانگی وصل کنید و موسیقی های موجود در ان را با صدای بسیار بلند گوش دهید. به علاوه ی این پورت ها به روش بیسیم هم می توان با سایر دستگاه ها اتصال پیدا کرد. مثلا برای این که موسیقی های موجود در گوشی خود را با صدای بلند گوش دهید کافی ست از طریق قابلیت بلوتوث گوشی را به سینما خانگی وصل کنید و اهنگ های مورد علاقه تان را به ان انتقال دهید تا با صدای بسیار بلند پخش شوند.

    سخن نهایی

    اگر از صدای تلویزیون خود راضی نیستید و می خواهید به نهایت صدا دست یابید، وقت ان رسیده که یک سینما خانگی را به خانه ی خود هدیه دهید. سینما خانگی ها انواع مختلفی دارند و در انواع برند تولید می شوند. یکی از معتبرترین برندهای جهانی ال جی ست که سینما خانگی های بسیار عالی را تولید می نماید و جایگاه ویژه ای در دل کاربران را به خود اختصاص داده است. DH6630T از مدل های منحصر به فرد این کمپانی می باشد که صدایی با توان 1000 وات را تولید می نماید. فناوری دالبی دیجیتال همانند یک عصای جادویی کیفیت صدا را افزایش می دهد. وجود درگاه های فراوانی هم چون HDMI ، USB ، جک 3.5 میلی متری و اپتیکال امکان اتصال سینما خانگی به سایر دستگاه ها را فراهم کرده است. ما در این جا تمامی مزایا و معایب سینما خانگی DH6630T را مورد نقد و برسی قرار داده ایم، در صورتی که تمایل به خرید ان داشتید می توان با قیت خیلی مناسب این سینما خانگی بی نظیر را از سایت بانه خریداری کنید.

    عمومی

    برند lg
    کشور سازنده چین (اصلی)
    انتخاب رنگ مشکی

    مشخصات کلی

    نام مدل DH6630
    نوع دستگاه سینمای خانگی بلوری

    مشخصات اسپیکر‌ها

    قدرت خروجی کل 1000 وات
    تعداد کانال 5.1 کاناله
    تعداد بلندگو 4 عدد
    تعداد ساب ووفر 1 عدد

    ویژگی های صوتی

    کارائوکه دارد
    حالت‌های صدا MPEG2 / VCD / MPEG 1/2 L2 / MP3 / WMA / DVD / Divx Подробнее: https://rozetka.com.ua/lg_dh6630t/p284585/

    ارتباطات

    بلوتوث دارد

    پورت ها

    تعداد HDMI 2
    تعداد USB 1

    مشخصات صفحه نمایش

    صفحه نمایش دارد

    سایر ویژگی ها

    Blu-Ray دارد
    قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر FULL HD Upscaler
    قابلیت ضبط دارد
    حالت خواب دارد
    خاموش شدن خودکار دارد

    مصرف انرژی

    مشخصات فیزیکی

    رنگ بدنه مشکی

    اقلام همراه

    اقلام همراه دفترچه راهنما, ریموت کنترل, باتری برای ریموت کنترل, کابل HDMI, کابل اپتیکال , آنتن رادیو, براکت دیواری

    برچسب‌های محصول

    برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.

    1. سینما خانواده ال جی review by amin - a on مرداد ۱۳۹۶
      طراحی ظاهری
      امکانات و قابلیت
      ارزش خرید در قیمت
      کیفیت ساخت
      نوآوری و خلاقیت

      DH6630 توان صوتی بسیار عالی دارد، کاش از قابلیت اتصال به اینترنت هم برخوردار بود.

    2. سینما خانگی review by مشیرپناهی on مرداد ۱۳۹۶
      طراحی ظاهری
      امکانات و قابلیت
      ارزش خرید در قیمت
      کیفیت ساخت
      نوآوری و خلاقیت

      در کل این سینما خانگی هم همانند سایر محصولات ال جی شگفت انگیز است. من پیشنهاد می کنم که ان را با استفاده از پورت اپتیکال به تلویزیون نصب کنید تا تجربه ای شگفت انگیز از دیدن فیلم و سریال را به دست بیاورید.

    3. مدلی از ال جی review by اتش بس on مرداد ۱۳۹۶
      نوآوری و خلاقیت
      طراحی ظاهری
      امکانات و قابلیت
      ارزش خرید در قیمت
      کیفیت ساخت

      سینما خانگی خیلی خوبی است تنها مشکلی که دارد این ست که همه ی فرمت ها را اجرا نمی کند.

    4. خرید سینما خانگی review by یوسف مقدم on مرداد ۱۳۹۶
      نوآوری و خلاقیت
      طراحی ظاهری
      امکانات و قابلیت
      ارزش خرید در قیمت
      کیفیت ساخت

      من این مدل را از بانه دات کام خریدم و باید بگم که از نظر قیمت بی رقیب است. DH6630 با وجود توان صوتی بالا قیمت خیلی مناسبی دارد.

    نظر خودتان را بنویسید

    شما به این محصول چه امتیازی می‌دهید؟ *

      ۱ ستاره ۲ ستاره ۳ ستاره ۴ ستاره ۵ ستاره
    امکانات و قابلیت
    کیفیت ساخت
    ارزش خرید در قیمت
    نوآوری و خلاقیت
    طراحی ظاهری
    3 پرسش

    پرسش‌های محصول

    مرتب سازی ASC
    پرسش
    توسط : هما در دی ۱۴۰۰
    ارسالتون چند روزه است ؟
    81
    پرسش
    توسط : حامد در آذر ۱۴۰۰
    سلام نحوه خرید از سایت فروشگاه چگونه است ؟
    78
    پرسش
    توسط : ادی در شهریور ۱۴۰۱
    آیا خرید از سایت قابل اعتماد هست ؟
    35
    برای خرید ؛ محصول خود را در سایت ثبت کرده و « حتما قبل از پرداخت وجه برای اطلاع از قیمت روز » تماس بگیرید.


    با « افزودن به سبد خرید » کالا را ثبت سفارش نمایید و اقدام به تسویه کنید.


    با واحد فروش و مشاوره رایگان تماس بگیرید« 08734222226 - 0873111 »ضمن مشاوره و راهنمایی خرید کنید.


    تماس یا تلگرام و واتساپ « باکس سبز رنگ و آبی رنگ زیر» درخواست مشاوره کنید.



    فروشگاه اینترنتی بانه دات کام با استناد به امتیازات زیر ، اطمینان و آسودگی در خرید اینترنتی را فراهم کرده است.


    فروشگاه baneeh.com در تاریخ 18 آبان 1381 دامنه آن به ثبت رسید و وب سایت بارگزاری شد ؛ بعد از آن با کسب افتخاراتی چون ثبت شرکت و استارتاپ برتر استان ؛ کارآفرین برتر ؛ کاندید برترین فروشگاه آنلاین جشنواره وب و موبایل ایران ؛ عضو اتحادیه کشوری کسب و کار های مجازی ؛ دریافت نماد اعتماد دوستاره از وزارت صنعت و معدن و تجارت ؛ و نماد ساماندهی وزارت ارشاد ؛ پروانه کسب ؛ معارفه بانه دات کام به حضور وزیر ارتباطات دکتر آذری جهرمی ؛ مصاحبه و پخش زنده صدا و سیمای مهاباد و معرفی به عنوان یکی از یکصد برند مشتری مدار و دریافت ایزوی مشتری مداری و... که در ادامه هر کدام را برای شما توضیح داده ایم؛ به راحتی می توانید به بانه دات کام اطمینان کنید .

    office-2
    office-1
    office-4
    office-2
    office-2
    office-2
    office-2
    office-3
    office-2
    office-4
    office-2
    office-2

    به واسطه ارسال فوق سریع 24 ساعته و دریافت وجه در منزل بعد از تست و ارسال کالای 100 درصد اصل با کمترین قیمت رقابتی شما بهترین خرید را تجربه خواهید کرد.

    nimlook