• تلفن تماس : 0873111
  • تماس : 08734222224 - 08734222226
  • تماس : 09188888956 - 09188888534
      • با خرید این محصول 7 امتیاز می‌گیرید (سکه ‎۷٬۰۰۰ تومان) ! سوال
      • تنها به اعضای سایت تعلق می‌گیرد. ممکن است پس از ورود میزان امتیاز متفاوت باشد.

    Product was successfully added to your shopping cart.
    سینما خانگی 1000 وات ال جی LG HOME THEATRE DH6530
    سینمای خانگی 1000 وات ال جی LG HOME THEATER SYSTEM DH6530
    ‎ناموجود

    (ناموجود)

    • عکس سینمای خانگی 1000 وات ال جی LG HOME THEATER SYSTEM DH6530 تصویر عکس سینمای خانگی 1000 وات ال جی LG HOME THEATER SYSTEM DH6530 تصویر
    • عکس سینمای خانگی 1000 وات ال جی LG HOME THEATER SYSTEM DH6530 تصویر عکس سینمای خانگی 1000 وات ال جی LG HOME THEATER SYSTEM DH6530 تصویر
    • عکس سینمای خانگی 1000 وات ال جی LG HOME THEATER SYSTEM DH6530 تصویر عکس سینمای خانگی 1000 وات ال جی LG HOME THEATER SYSTEM DH6530 تصویر
    • عکس سینمای خانگی 1000 وات ال جی LG HOME THEATER SYSTEM DH6530 تصویر عکس سینمای خانگی 1000 وات ال جی LG HOME THEATER SYSTEM DH6530 تصویر

    سینمای خانگی 1000 وات ال جی LG HOME THEATER SYSTEM DH6530

    LG HOME THEATER SYSTEM DH6530

    بازنگری سریع







    • فناوری دالبی دیجیتال

    • قابلیت کارائوکه

    • سیستم صوتی 5.1 کاناله

    • امواج رادیویی FM

    • اتصال از طریق بلوتوث

    • قابلیت نصب بر روی دیوار

    • پورت های HDMI و USB

    • توان خروجی 1000 وات

    • جک 3.5 میلی‌متری صدا

    • خاموش شدن خودکار

    • پشتيباني از Blu-Ray

    • ارتباط با اسکرین میرورینگ
















    دسترسی: ناموجود

    ‎ناموجود

    محصولات مرتبط

    نیم نگاهی به سینما خانگی 1000 وات ال جی LG HOME THEATER SYSTEM DH6530



    سینمای خانگی یکی از جدیدترین وسایل صوتی و تصویری ست که در این سال های اخیر وارد بازار شده و محبوبیت بی شماری را از ان خود کرده است. در هنگام خرید کاربران با توجه به نکات زیادی هم چون صدای قدرتمند، فضای نگهداری، فناوری های طراحی شده و ... مدلی را انتخاب می کنند. ال جی شرکتی ست که با تولید بهترین محصولات در قیمت های مختلف توانسته به عنوان یکی از بهترین شرکت ها شناخته شود و محبوبیت زیادی را نزد کاربران به دست بیاورد. سینما خانگی هم از جمله بهترین و زیباترین محصولات این کمپانی ست که تنوع بسیار زیادی دارد و هر کسی بنا به سلیقه ی خود می تواند مدل مورد نظر خود را به دست بیاورد. یکی از محصولات شگفت انگیز ال جی سینما خانگی DH6530 می باشد که از چهار اسپیکر به همراه یک ساب ووفر و یک دستگاه پخش کننده به وجود امده است. این سیستم صوتی 5.1 کاناله در مجموع 1000 وات صدا تولید می نماید و با استفاده از ان می توانید صدای تلویزیون خود را به چندین برابر برسانید. نحوه ی اتصال سینما خانگی با تلویزیون به وسیله ی کابل از طریق پورت HDMI و درگاه اپتیکال صورت می گیرد. DH6530 با دارا بودن پورت USB این امکان را برای کاربران فراهم می کند که حافظه ی جانبی را به دستگاه متصل کنند و فایل های ذخیره شده ی موجود در ان ها را با صدای بسیار قدرتمند سینما خانگی پخش نمایند.

    ال جی در این سینما خانگی هم مانند برخی دیگر از مدل هایش قابلیت کارائوکه « Karaoke» که محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران دارد را طراحی کرده است. با داشتن این فناوری عاشقان موسیقی می توانند با استفاده از میکروفون اهنگ های مورد علاقه ی خود را بخوانند و تمرین خوانندگی کنند. مدل DH6530 با داشتن فناوری دالبی دیجیتال « Dolby Digital » کیفیت صدا بی نظیری دارد. دالبی دیجیتال باعث جداسازی صداهای مختلف می شود و کمک می کند که واضح و دقیق به گوش شنونده برسد. شما از طریق دستگاه بلوری می توانید دیسک های CD و DVD را پخش نمایید و فیلم و بازی های موجود در ان ها را با کیفیت فول اچ دی و صدای قدرتمند 1000 واتی نگاه کنید. سینما خانگی DH6530 هم مانند سایر مدل ها قابلیت پشتیبانی از امواج رادیویی FM را دارد که از طریق ان علاقه مندان به رادیو می توانند اوقات فراغت خود را با گوش دادن به برنامه های رادیویی پر کنند. این مدل با بهره گیری از درگاه کامپوزیت امکان اتصال به تلویزیون های قدیمی را هم دارد. رنگ مشکی جذابیت خاصی به DH6530 بخشیده به طوری که از دور هر فردی را به سمت خود می کشاند. اگر شما هم به دنبال وسیله ای برای افزایش صدای تلویزیونتان هستید، سینما خانگی DH6530¬ گزینه ی بسیار مناسبی برایتان خواهد بود. این مدل با صدای بسیار قدرتمندش جان دیگری به هر نوع تلویزیونی می بخشد و شما را با نهایت صدا اشنا می سازد.



    نمایش بیشتر
    نمایش کمتر

    جزییات

    طراحی و ساختار

    طراحی و ساختار سینما خانگی

    سینما خانگی هم همانند سایر وسایل صوتی و تصویری مانند تلویزیون در طرح و رنگ های مختلف تولید می شود و کاربران بنا به سلیقه ی خود می توانند یکی از مدل های تولید شده را انتخاب کنند. سینما خانگی DH6530 در رنگ مشکی زیبایی بی نظیری دارد و فضای اتاق شما را به کلی دگرگون می سازد. این سینما خانگی از یک ساب ووفر و یک دستگاه پخش کننده همراه با چهار عدد اسپیکر تشکیل شده است. بلندگو ها با نهایت دقت طراحی شده اند و با داشتن پایه های مربعی شکل زیبایی بی نظیری دارند. محل خروجی صدای هر اسپیکر در قسمت بالاست که با کمک ان ها صدایی فوق العاده بلند در سالن جریان پیدا می کند. کلمه ی زیبای الجی همراه با لوگوی ان روی تمامی اجزای این سینما خانگی نمایان است. سینما خانگی DH6530 با دارا بودن پورت هایی هم چون HDM ، USB ، اپتیکال ، کامپوزیت و ... امکان اتصال به تلویزیون و سایر دستگاه ها را فراهم کرده است. از طریق دستگاه بلوری می توانید دیسک های دی وی دی یا سی دی را به اجرا دراورید و با انجام دادن بازی های و نگاه کردن فیلم های مورد علاقه تان با صدای بسیار قدرتمند به نهایت هیجان برسید. بر روی این سینما خانگی جک 3.5 میلی متری طراحی شده که از طریق ان می توانید به دستگاه میکروفون وصل کنید و با خواندن اهنگ های مورد علاقه تان استعداد خوانندگی خود را برانداز کنید. برای این که هر یک از قطعات سینما خانگی از طریق کابل به هم وصل می شوند می توان اسپیکر ها را در فاصله ی دور از هم قرار داد تا صدا به صورت یکسان در تمام سالن پخش شود.

    ساب ووفر در سینما خانگی DH6530 صدا را به میزان قابل توجهی بالا می برد.

    سیستم صوتی

    گوش دادن به موسیقی با صدای بلند بسیار لذت بخش است و نگاه کردن فیلم های اکشن با صدای قدرتمند هیجان خیلی بیشتری دارد. بسیاری از افراد طالب صدای بالا هستند و می خواهند که صدای تلویزیونشان به چندین برابر برسد. از این رو تولید کنندگان با تجربه ای هم چون ال جی شروع به تولید وسیله ای به نام سینما خانگی کرده اند که به طرز شگفت انگیزی در یک چشم بر هم زدن صدای تلویزیون را به چندین برابر می رسانند. سینما خانگی DH6530 یکی از خاص ترین محصولات این کمپانی ست که با توان 1000 وات صدایی بسیار بالا را به وجود در می اورد. در واقع این سینما خانگی دارای چهار عدد بلندگو ست که با هم دیگر چنین صدای قدرتمندی را ایجاد می کنند. ان ها از طریق کابل به تلویزیون متصل می شوند و می توان به دلخواه هر یک از اسپیکر ها را در مکان های مختلف قرار داد تا صدا به صورت یکسان تمام سالن را دربر گیرد. شما می توانید دیسک های DVD و CD را بر روی دستگاه بلوری بگذارید تا با کیفیت بی نظیر فول اچ دی و صدای بسیار بلند 1000 واتی پخش شوند و تجربه ی جدیدی از انجام دادن بازی یا نگاه کردن فیلم را به دست بیاورید. صدای سینما خانگی DH6530 بسیار شفاف و واضح است و هیچ وقت از گوش دادن ان خسته نمی شوید. در واقع این سینما خانگی چنین صدای پر وضوح و با کیفیت را مدیون فناوری دالبی دیجیتال Dolby Digital است. یکی از قابلیت های عالی که امروزه در سینما خانگی ها دیده می شود، فناوری کارائوکه Karaoke ست. این مدل با پشتیبانی از این قابلیت این امکان را به کاربران می دهد تا با صدای خود از طریق میکروفون موسیقی های مورد علاقه شان را بخوانند و بعد از امتیاز دهی دستگاه به ان ها تفاوت صدای خود با خواننده را دریابند.

    قابلیت کارائوکه در سینما خانگی

    مدل DH6530 با پشتیبانی از امواج رادیویی  FM این امکان را برای علاقه مندان رادیویی فراهم کرده تا از طریق این سینما خانگی به برنامه های مورد علاقه ی رادیویی شان گوش دهند.

    درگاه های ارتباطی سینما خانگی

    درگاه های ارتباطی

    سینما خانگی DH6530 از طریق تعدادی درگاه مانند HDMI ، USB ، اپتیکال ، خروجی هدفون با تلویزیون و برخی از دستگاه ها اتصال پیدا می کند. اتصال سینما خانگی به تلویزیون از طریق دو پورت HDMI و اپتیکال صورت می گیرد. با استفاده از پورت یو اس بی می توان به سینما خانگی انواع حافظه جانبی مانند فلش مموری را وصل کرد و داده های مورد نظرتان را بر روی ان ذخیره کنید، یا فایل های ذخیره شده روی ان ها را به سینما خانگی انتقال دهید و با صدای بسیار بلند به ان ها گوش دهید. در کنار ان ها جک 3.5 میلی متری هم به چشم می خورد که برای اتصال میکروفون به دستگاه طراحی شده است. برخی از افراد تلویزیون های قدیمی را دارند برای همین ال جی یک پورت اضافی هم با نام کامپوزیت در این مدل طراحی کرده است که با استفاده از ان می توان سینما خانگی را به تلویزیون های قدیمی نیز متصل کرد.

    به علاوه روش سیمی از طریق بیسیم هم سینما خانگی 6530 با سایر دستگاه ها اتصال پیدا می کند. به عنوان مثال با استفاده از بلوتوث می توان دیواس هایی مانند گوشی و تبلت را به DH6530 وصل کرد و داده های موجود در ان ها را با صدای بسیار قدرتمند سینما خانگی گوش داد.

    سخن نهایی

    با توجه به علاقه ی افراد به صدای بسیار بالا وسیله ای به نام سینمای خانگی تولید شده که صدا را به طرز عجیبی بالا می برد و کاربران را شیفته ی خود کرده است. DH6530 یکی از مدل های سینما خانگی ساخت شرکت ال جی ست که با قدرت 1000 وات همانند یک عصای جادویی صدای تلویزیون را افزایش می دهد و حس حضور در سینما را به شما می بخشد.  این مدل با بهره گیری از فناوری دالبی دیجیتال صدایی با کیفیت و واضح را به گوش می رساند به طوری که در صحنه حضور داشته باشید. DH6530 با داشتن پورت های متنوعی هم چون HDMI و USB با تلویزیون و حافظه ی جانبی اتصال پیدا می کند و از طریق بلوتوث به گوشی و سایر گجت ها وصل می شود. این سیستم صوتی 5.1 کاناله با دارا بودن رنگ مشکی در کنار تولید صدای بسیار قدرتمند جذابیت خاصی به اتاق نشیمن می بخشد. در صورت تمایل به خرید سینما خانگی DH6530 می توانید این محصول بی نظیر را با قیمت خیلی مناسب از سایت بانه خریداری کنید.

    عمومی

    برند lg
    کشور سازنده چین (اصلی)
    انتخاب رنگ مشکی

    مشخصات کلی

    نام مدل DH6530
    نوع دستگاه سینمای خانگی بلوری

    مشخصات اسپیکر‌ها

    قدرت خروجی کل 1000 وات
    تعداد کانال 5.1 کاناله
    تعداد بلندگو 4 عدد
    تعداد ساب ووفر 1 عدد

    ویژگی های صوتی

    کارائوکه دارد

    ارتباطات

    بلوتوث دارد

    پورت ها

    پورت کامپوزیت یا کامپوننت (Component-Composite) دارد
    تعداد HDMI 2
    تعداد USB 1
    خروجی صوتی دیجیتال (Optical) دارد
    جک 3.5 میلی‌متری صدا دارد
    SIMPLINK دارد

    مشخصات صفحه نمایش

    صفحه نمایش دارد

    سایر ویژگی ها

    Blu-Ray دارد
    قابلیت ضبط دارد
    قابلیت نصب بر روی دیوار دارد
    حالت خواب دارد
    خاموش شدن خودکار دارد

    مصرف انرژی

    صرفه جویی در مصرف انرژی دارد

    مشخصات فیزیکی

    رنگ بدنه مشکی

    اقلام همراه

    اقلام همراه دفترچه راهنما, ریموت کنترل, باتری برای ریموت کنترل, کابل HDMI, کابل اپتیکال , آنتن رادیو, براکت دیواری

    برچسب‌های محصول

    برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.

    1. سینما خانواده review by غلام دوست on مرداد ۱۳۹۶
      ارزش خرید در قیمت
      کیفیت ساخت
      نوآوری و خلاقیت
      طراحی ظاهری
      امکانات و قابلیت

      من از این سینما خانگی خیلی راضی ام و با توان صوتی بالایش رنگ دیگری به مهمانی هایم داده است.

    2. سینما خانگی DH6530 review by اتوسا on مرداد ۱۳۹۶
      طراحی ظاهری
      امکانات و قابلیت
      ارزش خرید در قیمت
      کیفیت ساخت
      نوآوری و خلاقیت

      قرار نیست که یک برند خوب تمام محصولاتش بی نظیر باشند. این سینما خانگی درسته که ساخت ال جی می باشد اما از قابلیت های خیلی کمی برخوردارست.

    3. سینما خانگی ال جی review by samoori on مرداد ۱۳۹۶
      ارزش خرید در قیمت
      کیفیت ساخت
      نوآوری و خلاقیت
      طراحی ظاهری
      امکانات و قابلیت

      من در ابتدا می خواستم یک ساند بار بخرم چون فضای کمی برای نگهداری می خواست. ولی بعد از تست چند مدل از کیفیت صدای ان ها خیلی راضی نبودم برای همین این مدل را خریداری کردم که صدای فوق العاده بلندی دارد.

    4. کیفیت عالی review by mahdi khorasani on مرداد ۱۳۹۶
      طراحی ظاهری
      امکانات و قابلیت
      ارزش خرید در قیمت
      کیفیت ساخت
      نوآوری و خلاقیت

      این مدل کیفیت صدا و ظاهر بسیار عالی دارد ولی از تمامی فرمت ها پشتیبانی نمی کند.

    نظر خودتان را بنویسید

    شما به این محصول چه امتیازی می‌دهید؟ *

      ۱ ستاره ۲ ستاره ۳ ستاره ۴ ستاره ۵ ستاره
    نوآوری و خلاقیت
    طراحی ظاهری
    امکانات و قابلیت
    کیفیت ساخت
    ارزش خرید در قیمت
    3 پرسش

    پرسش‌های محصول

    مرتب سازی ASC
    پرسش
    توسط : هما در دی ۱۴۰۰
    ارسالتون چند روزه است ؟
    82
    پرسش
    توسط : حامد در آذر ۱۴۰۰
    سلام نحوه خرید از سایت فروشگاه چگونه است ؟
    80
    پرسش
    توسط : ادی در شهریور ۱۴۰۱
    آیا خرید از سایت قابل اعتماد هست ؟
    37
    برای خرید ؛ محصول خود را در سایت ثبت کرده و « حتما قبل از پرداخت وجه برای اطلاع از قیمت روز » تماس بگیرید.


    با « افزودن به سبد خرید » کالا را ثبت سفارش نمایید و اقدام به تسویه کنید.


    با واحد فروش و مشاوره رایگان تماس بگیرید« 08734222226 - 0873111 »ضمن مشاوره و راهنمایی خرید کنید.


    تماس یا تلگرام و واتساپ « باکس سبز رنگ و آبی رنگ زیر» درخواست مشاوره کنید.



    فروشگاه اینترنتی بانه دات کام با استناد به امتیازات زیر ، اطمینان و آسودگی در خرید اینترنتی را فراهم کرده است.


    فروشگاه baneeh.com در تاریخ 18 آبان 1381 دامنه آن به ثبت رسید و وب سایت بارگزاری شد ؛ بعد از آن با کسب افتخاراتی چون ثبت شرکت و استارتاپ برتر استان ؛ کارآفرین برتر ؛ کاندید برترین فروشگاه آنلاین جشنواره وب و موبایل ایران ؛ عضو اتحادیه کشوری کسب و کار های مجازی ؛ دریافت نماد اعتماد دوستاره از وزارت صنعت و معدن و تجارت ؛ و نماد ساماندهی وزارت ارشاد ؛ پروانه کسب ؛ معارفه بانه دات کام به حضور وزیر ارتباطات دکتر آذری جهرمی ؛ مصاحبه و پخش زنده صدا و سیمای مهاباد و معرفی به عنوان یکی از یکصد برند مشتری مدار و دریافت ایزوی مشتری مداری و... که در ادامه هر کدام را برای شما توضیح داده ایم؛ به راحتی می توانید به بانه دات کام اطمینان کنید .

    office-2
    office-1
    office-4
    office-2
    office-2
    office-2
    office-2
    office-3
    office-2
    office-4
    office-2
    office-2

    به واسطه ارسال فوق سریع 24 ساعته و دریافت وجه در منزل بعد از تست و ارسال کالای 100 درصد اصل با کمترین قیمت رقابتی شما بهترین خرید را تجربه خواهید کرد.

    nimlook

    خریداران این کالا، کالاهای زیر را هم خریده اند